Saturday, January 8, 2011

HARI INI HARI SABTU

Yew..mmg hari ini adalah hari SABTU.! btol la...! aku x tipu.! Ish..kowang nie..Nak main2 plak.. Owg ngah serius nie..?! Hmm..Pew2 jela..Nasib baik aku ingat ayat yang selalu Farah Fauzana ckp kat Melodi = Layaannn..!!hehehee..Mmg pening kalo nak layan owg nie ag2 kalo owg tue berperangai pelik..Hmm..and one's again,,I'm just say,, Layaann..!! Hahhahaha..wokey,, Bersempena hari ini adalah hari Sabtu..msti kowang expect aku akan cite yg aku nie g jalan2 an.?! Btol x? Hhahaha..msti btol an..yela..Hari Sabtu an..Hari cuti..Msti la ade ura2 nak g jalan2 kerk, g mane2 la selain duk umah nie..! Tapi ku sgt kecewa sbb ku hanya ada berada di rumah sahaja..! Bkn ditempat lain,,:-) Hahahaha..Dh nama penganggur, kena la duk umah je sbb NO MONEY la..! at this moment aq hanya bersendirian dirumah tanpa ditemani oleh sesiapa pown..hehehe.. Coz my parents balik kampung nak g jemputan umah saudara,, Aku malas nak ikot,,hehehe..So, kena la duk umah saja..But i'm fine..! Walaupun ddk umah saja tapi ku tetap melakukan pelbagai aktiviti yg bleh dikatakan boleh memberi manfaat kepada diriku, keluarga dan x lupa gak kepada rumah yg tercinta ini.!hhehehee Mcm biase la an aktiviti aku selama lebih 6 bulan nie sbgai penganggur yg tegar.!hahahaa.. Antaranya adalah :-
BASUH KAIN,
SIDAI KAIN,
ANGKAT KAIN,
LIPAT KAIN,
SUSUN KAIN,
ANGKAT BAKUL KAIN,
SUSUN BAKUL KAIN,
KEMAS RUMAH CKIT,
KEMAS DAPUR,
KEMAS BILIK,
BASUH PINGGAN MANGKUK,
BASUH GELAS,.!

Hah,,banyak an..?! Semo2 tue adalah perkara biase yg sering dilakukan oleh suri rumah dan oleh kerana aku skrg ini tidak melakukan ape2 pekerjaan tetap, So kenalah buat..! For the rest time adalah REHAT.hahaha.. wat pew ag.. kalo x on9, tgk tv.. x pown, on9 sambil tgk tv sekali. Senang cite.! Ha3..Mula2 tue mmg la penat..Tapi ble dh lame2, dah jd mcm biase dh,, Badan nie secara automatic bleh bangun dan terus buat keje2 tersebut.. Tp kkadang ade gak berang nye..!!heheeh..biase la..!Hahahahaa.. Dan bercakap mengenai aku keseorangan tadi an,.Pagi td aku tidak keseorangan kerana IMAN & DAFI & ACIK ade bersama2 ngan aku smpai tengahari td..hehehe..dpt la aku rehat ckit sbb xpyh Masak coz Acik yg masak hari ini.:-) Skrg nie dyowg dh balik sbb nak kemas umah. Sok dyowg nak g KL atas urusan peribadi, tapi ade sowang drp mereka ini akan tinggal bersama2 kami di rumah ini. Msti dah tau an?!heheeh.. IMAN la, sape ag..kesian dy asik kena tinggal je..Xpe..Ssh dahulu skrg,,senang kemudian. wokey..?! Hehee.. Wokey rasenye ckp kot untuk hari ini. That all n have a nice day today,: See u..:-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...