Sunday, January 16, 2011

I'M BACK

Assalamualaikum kepada kawan2 blog sy..hehee..pew kabo semo? diharap agar anda semua sentiasa sihat dan ceria selalu..walaupun berada dlm keadaan 'stress', 'bad mood'..kowang msti jadi happy gak aw..:-) Ha3..agak lame gak la aku tidak mengupdate my blog nie..Tapi aq mengharapkan agar anda semo sentiasa memberi sokongan dan dorongan yg padu kepada ku untuk meneruskan berblog ini wokey..he3 Hampir 1 minggu tidak memberi ape2 POST kepada kowang di blog ini..! Eh..bukan sengaja2 wokey xnk update..Ade sebab2 tertentu kenapa dan apa yg berlaku.!ha3..jangan nak main2 judge yg bukan2..kalo nak tau, tnye la dulu..! Jangan nak main tuduh2 je..! Woah..Makin mencarut plak diawal artikel ini.!ha3 so sory yew kekawan semo..Bkn pew..mood aku nie kkadang wokey, bleh masuk pew2..! Tapi kkadang agak MOODY la.! ha3 Biaselah kte manusia biasa an..bukan manusia luar biasa,!!! Berbalik kepada persoalan kenapa aq tidak mengupdate blog ini..! Sbnarnye pemergian ku dri dunia internet untuk 1 minggu nie adalah untuk menemani, menolong, membantu pew yg patut kepada akak iparku yg bawu bersalin,, Kira dlm hari r di PASIR GUDANG..!

Sepeninggalan aku di Pasir Gudang ini xde la byk sgt perkara yg berlaku..he3..Sebut je Pasir Gudang msti teringat kat someone..ha3..kelakar je..mmg sukar nak melupakan si dia..sampai sekarang pown still syg kat dy..Mmg ssh nak cari pengganti wat mase terdekat nie, tapi aku kena kuat gak untuk lupakannye.. GO FANA..!! Eemmmm, Kat cana aku xdela tolong akak ipar aq sgt sbb dy dh buat semua dh..he3. Yang berat2 jela aq tolong and just tolong layan anak2 dy jela..! Rase seronok sgt dpt g cana..ngan layan anak2 dyowg yang agak nakal tp kkadang sgt baik.!he3. dh macam owg beso dh tgk..cme size je yg kecik.ke3.. Balik sekolah je msti mintak nak main game kat laptop aku..ha3..Aku xkisah sbb dengan game la dyowg bleh diam..!he3..jangan mara yew..:-)..Terer gak budak2 nie main..Bersungguh2 plak tue.! Si Aisy nie plak (budak yg paling kecik), dh pandai ON laptop sndiri..pandai3x,,Main la kowang asalkan jangan rosakkan laptop MAK ANA wokey..he3

Pada hari khamis hari tue bersamaan 13.1.2011, aku pegi Pusat Bandar jap nak beli nombor pin kat BSN..nak mohon untuk sambung bljr kat UNIVERSITI. Aq sowang2 je..sbb xtau nak ajak sape..My sister yg paling tua anto ku ke sana..Thanks to Along spend time to anto sy walaupun buzy ngan keje..he3 Terdetik gak kat hati dan fikiran ini nak ajak membe2 pasir gudang untuk jmpe..tapi segan r..! So, senyap jela..! mane la tau kalo2 mmg terjumpa secara xsengaja..Ha3Tapi..hampehh..!Berangan jela sbb Xde sowang pown yg aq jmpe..Maybe sbb dyowg sibuk kot..Tue yg x kluar kat ofis..ha3..Main bedal je aq ek..ke3..Tapi mase aku jalan2 nak keluar dr pusat bandar nie, aku mcm ternampak sowang pekerja MPPG nie..! aku tgk ag..rupa2nye EN.NORDIN..ha3..aku rapat gak r ngan dy nie..best aw layan dy..Dia tue ibarat bapa angkat aku la..he3..rindu plak ngan dy..ke3..Lepas aku Nampak dy tue ingatkan nak tegur,,tapi takot r kalo2 dy dh xingat aku ag an..?! So, aq wat bodo jela..! Malu siot.!ha3..Tapi mase aku berdiri kat satu tempat nie nak tunggu akak aku amik an, dy bleh plak lalu kat jalan dkat ngan tmpt aku berdiri,,,aku tengokkan je..Pastue dy angkat tangan,,he3..Tanda yg dy still ingat kat aku ag..he3.Aq pown senyum jela..hehehe..Hah..tue jela sowang yg aku kenal yg aku jmpe kat sana..ha3.. Ble ingat2 balik an, rase rindu plak nak keje kat ctu..Pengalaman keje pertama ku walaupun hanya Praktikal je..Tapi mcm keje btol aw..ka3..

Dan skrg aku sudah berada dirumah..Niat dihati nak mohon Universiti..Harapan yg menggunung agar permohonan ku diterima..Aminn~..Kowang pown doakan la aku dpt k,,he3..K Assalamualaikum..:-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...