Tuesday, January 25, 2011

KEPANASAN

Salam 1Malaysia..!!Wow..ade kerk some of my followers yg bukan Melayu?! ha3..berangan jela ko Fana Zabil.By the way, jgn lupa bagi Salam..ASSALAMUALAIKUM..pew kabo..? Saya dtg nie membawa hajat...Hah..hajat??Beso kerk kecik?! Pastue main la tarik tali..,: Which one did you want? Hm...yang mane ek nak pilih?! Hah..mane2 la..rasenye beso kot..antara hidup dan mati right? What?? Bleh mati kerk? Biar btol?! (takut)..Ntah..rasenya la..kalo dh ditentukan akan mati skrg,.skrg la ko mati.! Amboi..xbaik doakan orang mati cepat..! Hah..dah tue..ckp la pew hajatnye, nak membebel pasal mati plak kat cni,,,! Aik..sape yg mulakan dulu?? eh..ko nie..jgn la bikin aku panas..Dah la xde karen nie (blackout coz bekalan elektrik terputus)..!!

Hahahaha..pew2 jela aku ngarut kat atas tue an..saje je selingan..ntah kenapa tangan nie rase laju je nak tulis ayat perbualan yg macam tue..! Amcam??ada bakat x aku jadi penulis?! Ha3..BERANGAN..!!Okay..we continue with tajuk utama why aku tulis post untuk kali nie wokey.?! bukannya pasal sakit hati kerk kat someone,,atau x puas hati kerk kat someone..! ok? jgn salah anggap k,.hah..kowang pasan x dialog terakhir kat atas td (TAKDE KAREN)..! O.M.G.. ops~ Ya Allah..! Panas woit..cm ner bleh xde karen plak nie?? Detik2x genting plak tue..Time tngahari woit.! Mane x panasnya..!! lame plak tue..Tgk jam dh pkol 5,,tp xde ag..!! Den mmg dh xbleh sabo ag mase tue..dengan nekad dan selambanya bleh plak aku call TNB.! ha3..peduli pew aku.. xkn nak redha dan berserah je..! nak tau gak yg orang TNB nie dh tau blom pasal kerosakan tue.. And dlm mase yg same bleh la tnye bape lame ag..sbb hari dh nak malam nie.! Xkn nak bergelap plak..Den x sanggup..!!! Berikut adalah perbualan antara aku dan pihak TNB..;
TNB : selamat petang, bleh saya bantu?
AKU : selamat petang, saya farhana dari kota tinggi, saya ingin membuat aduan, bekalan elektrik kat sini terputus la dari pukul 12 tadi.
TNB : di kota tinggi ek?
AKU : yew,.di air tawar 5.
TNB : ok, sebenarnya banyak kawasan yang seda
ng menghadapi masalah yang sama,. SEMENCHU, AIR TAWAR 4..dll..
AKU : jadi rasa-rasanya ble bleh siapkan encik?
TNB : kami tidak dapat memberikan masa yg tepat. Tapi pihak kami sedang berusaha untuk membetulkannya secepat yg mungkin.


Dan xlame lepas tue dlm pkol 6,. ttibe aku rasa ade angin kuasa manusia yang sgt sedap sekali.! ku pandang atas,,KIPAS DAH PUSING..! yess.!!! I luv u la TNB..!he3

4 comments:

cLumsy DAME said...

jgn la time cuti nanti xde karen jugak.....geram aku nanti...:)

FANA ZABIL said...

ha3..hopefully..!!!

.ciknoey. said...

hahaha.. mksd nye kw nye complain tu b'gune.
more practice. :)

FANA ZABIL said...

ha3..ntah..! berguna kot..bagi technician tue wat keje cpat ckit.hehheehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...