Thursday, February 17, 2011

Ape Nak Kata

Wallawei..hati aku sudah semestinya tertutup buat mase nie..! biarlah segalanya menjadi kenangan..(xabis ag kerk fana?)..msti la doh.!! Hmm..btw since skrg nie xde wat pew2..agak kerap jugak larr berangan termenung xtentu pasal..selalu mcm tue..Ade bakat gak jadi pelakon an?! untung2 dpt job jadi pelakon.!ha3..glamor den..:)..tapi bila pikir balik..hhhmm..susah plak nnt kalo dh jadi artis,,pegi mane2 je jadi tatapan umum..xde privacy..!! tapi kalo dh terjebak, kenalah terima gak..! Lame2 biase la tue..hu9..(thinking)..msti mencarut lagi an..sbbnye aku xtau nak wat pew..nak tulis kat blog nie..sbnarnye nk tulis sesuatu,,tapi tkot kalo2 ianya akan mengaibkan orang lain..xpasal2 jadi kes..dan xpasal2 masuk court plak.!ish..xnak la..! seumur hidup aku nie, xpernah ag menjejakkan kaki kat mahkamah.!! jgn la..xnk pown..ssh..!!! (hmm..berangan jadi artis lak ko nie fana.).. Hmm..kalo la an aku jadi artis??!! ish..berangan lagi.! dh..stoooooooopppppppppppppp..!! hahahahahahaaa..sebenarnya aku nie ngah bosan..henset pown asik diam je xberbunyi..!! sedih..!!!! Em.. actually..aku ade kenal ngan a boy nie..ha3..(ttibe plak ckp pasal topik lain). hah.. sbb apew aku ckp BOY.??! sbb dia lebih muda dr aku.. sebaya ngan anak saudara aku tue.!! xsanggup den..hu9..i just want to say to that boy..sori yew adik..akak xdpt terima adik lebih2 la..hu9.. kita kawan je k,,hu9.. sowang lagi aku ade kenal gak..em..mcm ok..tapi dia tue mcm lurus je.!! xkn la sy kena mulakan dulu awk..?! malu la sy..hu9..So..kesimpulannya..biarlah aku hidup sowang2 dulu la.! senang cite..! xpyh nak pening2 nak jaga hati pasangan..tapi...kalo ngah bosan,. rase mcm nak ade someone plak.!!!ayoyo..!!gatal noh..!!ha3

4 comments:

Cherita Sinorita said...

hhe, xper.. belum tiba lagi jodoh tue :)

FANA ZABIL said...

hu9..yew..umo masih muda an.he3

cLumsy DAME said...

tak nak ikot macam akak² kamu ke?? selera mude..:P

FANA ZABIL said...

hhahahahaha..xnk la..nak yg tua2.ha3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...