Friday, February 11, 2011

KAN KU LEPASKAN KAU PERGI

Owh...sememangnya perasaan ini tersangatlah pilu dan sedih..tapi apakan daya..! nak wat cm ner.. maybe ini adalah suratan takdir yg diputuskan oleh Allah.. Akan kuterima juga walau sesukar mane pown ia..! Aduyai..sentimental sekejap..! hu9.. i'm so sad right now.. tapi benda dh lepas an. x guna dikenang..walau air mata darah tak kira warna sekalipun mengalir dari mata ku ini..Ianya tiada guna lagi..ceh..!! hmm..tapi serius beb..SUSAH..!!! susah nye..!!! bila dpt tahu yg si dia sudah berpunya dan akan mengikat tali ikatan yang Halal dengan pilihannya,.hatiku hancur, lebur, cair, berkecamuk..!! Sape yg nak kutip hati aku tue balik.?!.Sampai skrg, aku biarkan saja hati tue berkeliaran lari di merata tempat..Ku tiada perasaan lagi untuk pergi mencari hatiku yg telah ilang.! Mmg slhku..tapi..aku terikat dengan 2 situasi..Situasi2 itu biarlah menjadi rahsia peribadiku.. Sedangkan si dia pown tidak mengetahuinya..biarlah..AAAhh..tapi kowang ingat senang kerk??!! Kalo lah ianya semudah yg diinginkan..!!! HHMM...untuk kali terakhirnya,.aku hanya ingin memberitahu kamu bahawa aku masih sayang kat kau Bodoh.!hu9..Tapi akan ku lepaskan kau pergi kerana kita tiada jodoh..! Selamat tinggal untuk selamanya.

4 comments:

.ciknoey. said...

sabar la fana.
kdg2 kite terluke sebab bekorban atas bende yg kite takde pilihan...
sume ade sebab musababnye.. (ceh ayat).
doa je. akn jumpe yg lagi baek..
mmg maseh syg,, tp die da ade org lain kan.. wat pe nk tggu lagi..
go on wif ur life.. chaiyok !
:)

FANA ZABIL said...

hye nur..hehheehe..
tue la..mmg ssh..smpai skrg pown still syg ag..hu9..

thankz nur..syg ko lebih.!ha3

cLumsy DAME said...

org yg kita syg tak semestinya akan kita miliki..percayelah jodoh kita adalah yang terbaik buat kita....bersabar dan sllulah berdoa agar kita akan bertemu dgn jodoh kita suatu hari nanti...famili sllu support ko..

FANA ZABIL said...

ha3..tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...