Friday, February 18, 2011

MENGUBAH LIRIK

Tiada benda yang menarik hari ini.Cuma hanya kerja-kerja yang selalu orang nak elak tapi aku tidak boleh elak..! Duduk2x petang nie kat depan tv..aleh channel Astro Prima.. ade ulangan Gelanggang Raja Lawak Musim ke-5 minggu ke-5.! Tema untuk minggu tue adalah Muzikal Komedi.! Agak menarik.sbb ade beberapa peserta yg menunjukkan peningkatan yg baik. Tapi ade jugak yg ok2x saja..!kena usaha lagi ok..Tapi rasenye..musim nie ok kot para pesertanya.Ada bakat lawak dan memang kowang xtau malu.ha3..Hah..kat bawah nie aku ade tuliskan lirik2 lagu yg para peserta persembahkan yg sempat aku taip..xsempat la nak taip semo..kerana ade beberapa peserta yg xnyanyi dengan jelas dan terang.ha3..so kowang jangan mara aw kalo2 aku tersalah tulis lirik nie.hah..ok..have fun..:)

Man

Andai kowang tahu

Fedapnya aku

Hari2 isap darah

Ape kejadah

Aku nak rasa air teh tarik

Roti canai p.teh

Murtabak


(lagu kain cinta putih)

Kain kapan yg kau berikan dahulu

Aku pakai masih lagi x berdebu

Kumencari david teo mana

rupa2nya kau lepak sana

Kau bg bonus aku kau lupa

Kat alam barkhah kau jaga2


Jgn kau pandang aku nie jembalang

Aku xpernah pun kacau kau owang

Jgn kau pikir aku nie hantu

Kan kite pernah lepak sama dulu

Mari wahai teman

Mari ke kuburku

Kau boleh cabut rumput kering itu

Lalang pown sudah panjang

kenape kowang tak datang

Kuburku kini dh kering kontang

Marilah marilah bersama

Sedekahkan aku Al-Fatihah


R2

(lagu separuh jiwaku pergi)

Separuh anginku pergi

Tinggal separuh lagi

Masih kat dlm lagi

Ingat nak buat tak tau

Tapi mane nak sorok

Bunyi dan bau


(lagu senyum)

Kentut tak perlu kata apa-apa

Kentut tak mengaku pown tak apa

Kentut buat muka tak bersalah

………………(xjelas la)

Lepas sini lepas sana sini

Bila engkau sudah lepas

Ramai-ramai kita lari


Balas

(lagu jiwa lagu cinta)

Papaku ku sangka kau berjaya

Rupa2nya kau kaki sayang

Kau ingat aku tak tau

Kau guna minyak dahu

Tutup kehodohanmu

Anakku jujai jgn kau derhaka

Mmg dh lama papa usha pasha

Kau pown tahu papa dh lama duda

Sekalipun kau yg bengang

xperasan kami skandal

hah..owh..ho..ho..ho

Sakit jiwa

Papa tolong2 nak gila

Akan papa

Jika kau Dalam keluarga

Tersalah kita korban

Kita nak sakit badan

Air yg dicencang xkn putus

Oooooooooooo….

Papa ku bayar

Biniku muda

Mak cik ku lawa

Yeaahhh…


Nazmi

(lagu cerita kedai kopi)

Masing2 ade masalah sendiri

Masalah dunia masalah peribadi

Luahkan jgn simpan di dalam hati

Boleh cerita di rancangan ini


(lagu kalau berpacaran)

Boleh luah rasa

Apa yg kau rasa

Jgn pening kepala

Nazmi settle semo

Jgn malu2 jgn segan2

Kerna malu itu

Nazmi xbleh settlekan

Itu sahaja yg aku rasa telah membuat persembahan yg baik untuk minggu tersebut.!hu9.. Dan aku nak say sori la kalo2 lirik tue salah..dan ade yg xlengkap..!jgn mara..hu9..kalo nak lengkap lagi..CARI SENDIRI LAA..!ha3..bye3

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...