Saturday, February 12, 2011

SENAMAN MINDA

Ekoran daripada aku yang sedang menganggur dan tidak membuat apa-apa.. sedang-sedang elok la tue an untuk aku mengerah otak ku yang hampir tidak berfungsi ini selama 1thun lamanya. Ish..lame tue an.?!ha3..nak wat cm ner..dh nasib badan..! No rezeki..! Kena terima..ha3.. but i'm ok la..dan ekoran gak kerana kecewa dan hampa.hu9..Pagi-pagi..eh..xdela pagi sgt.hu9.. dlm pkol 8 lebih cm tue r..! aku membuat senaman otak.!! Iaitu SAHIBBA game..!! seronok gak main nie.! ha3..Nie adalah perkataaan-perkataan yang telah keluar dari otak aku..Ok kot rasenya.. Hah.. kowang baca la..:)

1. teh
2. hiba
3. web
4. haru
5. kari
6. kem
7. rindu
8. rona
9. pekan
10. nona
11. kita
12. naga
13. lesu
14. lada
15. duda
16. seram
17. satu
18. rasa
19. mega
20. tulen
21. dulu
22. jam
23. lapan
24. abi
25. imam
26. api
27. garis
28. anu
29. ucap
30. van
31. nasi
32. tikus
33. tin
34. uno
35. neyo

Asal..kowang x caya?? or ade word yg xbleh pakai? hahaha..sori la yew..dh tue je words yg aku bleh pikir 'time' tue..hu9..hah..kalo kowang nak bukti yg aku mmg wat words yg kowang dh baca kat atas tue an..tgk bawah lak..! bukti terbaik pnya aku bagi kat kowang..;)


Hah..sekarang dh caya lom? bukti KUKUH an?!ha3..nak lawan? jom la..xde hal..!ha3.. kita tgk sape yg menang nnt k,,peace no war..;)

4 comments:

cLumsy DAME said...

wei..bile beli sahiba ni?? aku tak tahu pon....?????!!!!!

FANA ZABIL said...

acik pnye la..dh lame pown..

BEAUTY PRODUCT TOOL said...

sama laaaaaaaa tu tgk email yeeeeerrr

BEAUTY PRODUCT TOOL said...

heeeeee, x ada kejo yooooo. jom belek2 email

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...