Thursday, March 3, 2011

ALAMAK

Assalamualaikum kowang..he3..aku xtau la nak wat cm ner..he3..help bleh x.?hu9.. xdela..aku an baru je putus an..tp xdela baru sgt kot..dh 5bulan kot.!ha3..tp biaselah an kalo perasaan kat ex- kite tue masih menebal until now..!hmm..aku perlukan mase yg panjang untuk btol2 lupakan dia.. dlm 1-2tahun cm tue..he3..tp since dh active ngan facebook nie..aku ade la kenal ngan sowang mamat nie..Budak bawah la plak...ha3..cm ner ek..? terus terang aku xde perasaan pown kat dia.. Yelah..kenal pown xdela sgt..! just kat facebook je an..tp dia plak lebih2..! dh nama pown budak.! ha3..so..pada pendapat kowang,.ape yg perlu dan harus aku katakan pada dia ek.. sbb my taste bukan budak2 la..kowang pown tau an,,?he3..(lagi mau tanya)..:-)

p/s : cite nie jgn cite kat sape2 aw..diam-diam je..he3

1 comment:

cLumsy DAME said...

mohon pada Allah..jika dia bukan jodoh kamu mohon agar dilupakan..jika dia adalah jodoh kamu...mohon dekat-dekatkan...;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...