Friday, March 4, 2011

APA DAH JADI?

Hahhahaha..makin hari makin pelik mak aku nie la..mcm2 idea dia ade untuk buat tue la buat ini lah.mcm-mcm..! tp bukan dia yg buat..dia tukang bg idea yg bernas untuk wat sesuatu untuk umah yg tercinta.!! mmg aku xdpt membayangkan pew2 pown, smpailah dh siap..! hah..baru dpt bayangkan.ha3..teruk an..?hu9 yewla..aku mane la ade ilmu ttg nie semo..tau2 dh siap..ha3.. tapi...mak aku pown xde ilmu gak,. cm ner dia tau an?!ha3..aaaaahh..biarlah..yg penting semonye dh siap..kalo kowang nak tgk, dtg la umah..he3..xdela glamor sgt pown..tgk sndiri jela nnt k,,he3.. Emm, tp ade satu ag yg blom siap...hahaha..hah..tgk nie..

yg penting, Astro tetap ade.kalo x, cm ner nak tgk cite..hu9


Fuuhh..gila la an.?! terus terang anjung rumah ni.he3


Panas seketika..he3..


Kalo dh siap nnt, Insyaallah..aku update pix ag k,,:)

2 comments:

~Amira NurAin~ said...

awatnye fana??ribut ka??

FANA ZABIL said...

ha3..xdela ain..mmg sengaja bukak..nak tukar atap lain.he3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...