Thursday, March 10, 2011

Konvokesyen Ku

Alhamdulillah..segala urusan..majlis semo sudah selamat selesai dengan jayanya..!!he3..bermula pada hari Isnin sehingga pada hari Selasa..segala aktiviti yg kami lakukan..Alhamdulillah sekali lagi aku panjatkan kesyukuran kepada Allah telah dpt kami lakukan dengan gembira tanpa sebarang masalah..!!betullah kata orang.."jika kita bekerjasama, kita akan memperoleh kejayaan"..hu9.. kowang semo msti ikot kata-kata ini okay.. Sgt-sgt gembira kerana ramai jugak ahli keluarga kami yg hadir untuk memeriahkan lagi mjlis konvokesyen aku dan sepupu aku..! Sesungguhnya majlis ini sgt bermakna kepada Aku dan semstinya kepada semo para graduan yg telah berjaya mendapatkan diploma masing-masing..!!! Sgt-sgt la terharu dan sayu..hu9..

Oleh kerana sepupu aku yg sama-sama belajar dengan aku pown konvo same..jadi,,AYAH, IBU, KAKAK, & TUNANGnya telah hadir ke mjlis tersebut...!!:)

Tidak ketinggalan sepupu yg paling rapat..YEEN ISMAIL..yg telah sudi menemani aku ke sana.. tq a lot..hu9

Dan keluarga ku yg tercinta..MAK, ABAH, WAA, ADAH, ABG.LONG(abg ipar)..walaupun dyowg sibuk dengan keje..bljr..,mereka tetap sudi meluangkan mase untuk meraikan mjlis konvo ku..!!

TERIMA KASIH KEPADA KALIAN SEMUA..ANA AKAN TETAP BERUSAHA UNTUK MENGECAPI KEJAYAAN KELAK..!hu9

DAN X LUPA JUGAK BUNGA DAN ANAK PATUNG YG KALIAN BERIKAN..SGT BANYAK..SUKA-SUKA..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...