Sunday, April 3, 2011

ADA AKU KISAH???

Salam 1 Malaysia diucapkan khas dan ikhlasnye kepada anda yg sudi membaca ape2 yg boleh dibaca dalam blog saya ini. Yelah..sy hanya manusia biase yg kkadang..tp bukan kkadang kot.. seringkali...mengepos ssuatu yg x kena, x fresh, x best untuk bacaan para pembaca an..???!! ha3.. tp..ADA AKU KISAH??? hahahahahahaha..ini blog saya yg punye..So, ada aku kisah ngan semua tue??hehheheehe...eeheemm..jgn amik hati yew kawan-kawan..sy hanya bergurau sahaja ketika ini. bukan pew..ini semua dilakukan hanya untuk memanjangkan post blog aku kali ni..hah.. mukadimah je dh panjang an?? Membebel jerk yg lebih..Point nye xde gak..! Dan sekali lagi.. ADA AKU KISAH??? Hahhahaaa..

Sbnarnye aku xd pew nak tulis untuk hari ini..Sbb tue la aku mula mencarut..Hanya menaip ape sahaja yg terlintas di fikiran aku tatkala ini.. Tue yg kkadang terkeluar bahasa baku..KKadang bahasa pasar plak..mcm2..yelah..xpela kot an..kita an 1Malaysia..xkisah an campur2..kowang tetap paham an??hehehehe..okay..good..good..good..:) very nice la Lue orang..hehheee.

EEm..pew ag ek nak tulis?? Serius hari ini mcm biase saje..xde benda yg interesting nak diperkatakan dan dikhabarkan kat kowang..Hah..ade satu..!!! Hari nie aku dpt makan aiskrim cornetto..Along aku belikan!!Dh lame sbnarnye aku idamkan nak makan aiskrim tue..Tp disebabkan kekangan duit..Yew r..hidup menganggur tnpa duit sendiri..So, kena la berjimat ketika berbelanja..Dan nasib aku mmg baik la...Along dh belikan aiskrim yg aku nak selama nie.. Biasenye beli Aiskrim dlm mangkuk yg biase tue..dh muak..!!!Tq along..:)..

Hah..rasenye tue jela kot..Eh..hah..ade la..mlm nie ade ANUGERAH BINTANG POPULAR..kat tv3..xbleh dilepaskan nie..msti kena tonton..siapa la agaknye yg menang ek..? Shaheizy Sam? Lisa Surihani?? Antara 2owg nie la kot..he3..tp yg penting.. FARAH FAUZANA ngan FAIZAL ISMAIL msti kena menang..!!!he3..k la ..aku nak bla la..nak rehatkan tangan..untuk pew?? saje je nak rehatkan tangan..Ada aku kisah??? kakakakaa...k. Salam. peace no war.!!! hidup aman damai..amin~..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...