Sunday, April 3, 2011

AKADEMI FANTASIA 9

Malam tadi telah berlangsungnye Konsert Tirai Akademi Fantasia musim terakhir.. Ape?? Musim terakhir??? Nape??lepas nie msti hidup kita xkan rase happy ag setelah tiadanya AF an?? em..msti kowang x kisah..tp aku kisah kot..hahahahaa... So far, para pelajarnye ok la..ade bakat, rupa, dan yg penting personaliti dan keselesaan di atas pentas..Dan yg paling melucukan adalah bila Adlin Aman Ramli ckp yg dia akan backup semo para pelajarnye..hahahaha..interesting la kan nnt..? xsabar nak tgk konsertnye minggu depan..!he3..can't wait it..he:)

hah..gambar yg kat bawah nie adalah salah seorang pelajar yg dh mencuri hati aku untuk kekalkannye dlm AF nie..Nama dia ERUL..hahahaa..nak tau sbb pew?? eh..bukan sbb muka dia cute..tp mmg cute pown.heheee..ade lagi kelebihan dia yg aku suka..sbnarnye dia nie suka Korean Singer..Story.. Hah..lebih kurang ngan aku..kira mcm 1 jiwa la..best an..dan smlm dia bleh plak nyanyi lagu Korea. I'LL BE BACK..sgt sgt sgt lagu tue..dan dia membawakan lagu tue ngan baik sekali.. dh mcm mmg penyanyi korea plak..hehehe..so. keep voting him..!!!


4 comments:

dada said...

alah sebab die korean style kan ana. gaga. tapi ade gk yg tak best. pmpuan cme MIZA, LENA ngan NERA jea. laki sume best2 kcuali raqib ngan kay si adik dd tu. pmpuan yg len kurang lah

dari- dada pengkritik tetap dari rumah :)

FANA ZABIL said...

Hahaha..mmg la..tp semo ade konfiden..maybe dh lame sikit dlm AF baru ok kot..hehehehe..


dari - fana zabil juga pengkritik tetap dari rumah:)

dada said...

ah sebok jea. tapi yg pasti saya adalah pengkritik tetap tanpe mengundi oke. eh lupe nk bg tau. skrunk kite sme oke. sye pn penganggur tetap dirumah juga. :)

FANA ZABIL said...

Hehehehee..tp xbleh lawan kite la..kite dh lame jd penganggur tegar.ha3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...