Tuesday, June 7, 2011

BUAT APA HARI INI?

Hah..disempenakan dengan hari ini adalah hari Selasa..eh..btol an? em..yew la..hari ini hari Selasa.. walaupun hari ini xde kena mengena ape pown sekali ngan kehidupan aku,,,inilah masa yang sesuai untuk mengemas rumah yang agak kurang selesa sekali..kenapa hari yang sesuai? ade hari-hari tertentu kerk nak kemas nie? hmm...xde la. dah ade peluang ini..dah ade mase ini..dah ade mood ini..hahahaha.. ape lagi.. teruskan lah misi kali ini.. iaitu..... KEMAS..eh3x..bukan tadika KEMAS ok...kemas..! maksudnya adalah mengemas rumah..kan aku mention kat atas td..ish..nie msti tak baca btol2x nie. he3..

okay..biasanya orang kemas rumah mesti pagi an..yew la..semangat nak kemas..tengahari nnt dh siap..senang..petang boleh tidur..so..malam td niat la nak bangon awal..em..dalam pkol 7-8 a.m. tapi..harammmm..! x sador den!ha3..sedar2x je pagi td..tgk jam kat dinding..hah...?!! dah nak pkol 10?! biar btol! hah..btol la tue..xkan aku nak bohong plak..hehheehhe..dengan sengih2x nye bangon.. terus g makan dulu..nak kemas??! hmm..nanti - nanti la..tunggu mood datang.. so, tanpa segan silu nya, aku pown mula on laptop dan tak lupa on internet jugak.! hahahaha..aktiviti biasa..sementara menunggu mood tiba. he3. tunggu punya tunggu, mane la mood aku nie tak sampai-sampai lagi..ha3..

Malas punye pasal..aku pown gerak pegi dapur..tengok2x kalo2x mood rajin ttibe datang. hah.. alhamdulillah..akhirnya dtg gak mood aku tue..!! tapi aku x terus kemas..aku tolong mak aku masak dulu..he3.bukan tolong pew pown..tolong tumbuk bawang ngan ikan bilis je..rencah untuk sayur..lepas tue..pew ag..Blaaa la..ha3..eh..tapi kira ok pew an..TOLONG jugak an..he3.

selesai sahaja tolong mak kat dapur..aku x meneruskan kerajinan aku tue untuk kemas..ha3 (again?!) mood rajin tadi sudah hilang.he3..bila la nak siap kemas nie fana??hu9..sedihhh.! yew la..mau x ilang mood..satu badan panas sbb buat kerja kat dapur tadi,,jadi..nak xnak..kena la sejukkan badan dulu sblm mood rajin tue datang balik..hehehehehek.. nak tau pew yg aku buat?? agak2 pew?? cer teka cer teka..ha3..ala..ape yg aku buat sama ngan pew yang aku buat sblm aku tolong mak kat dapur td..ONLINE..! disamping duduk mengadap kipas..huissshh.. sedapnya.! lega chek..!!ka3..

around dlm pkol 2..bawu la mood rajin tue dtg..alhamdulillah..!he3..dan tanpa membuang masa lagi, aku pown melaksanakan misi yang aku pikirkan mlm tadi..ha3.teruk an..dah petang bawu nak mula kemas..kesudahannya,,sikit jela yang aku dpt kemas..! yang lain-lain tue, lain kali jew la ok..sori EMAK..he3..hah..kowang nak tau pew yang aku sempat kemas tadi..he3..


sebenarnya nie tempat letak komputer..tapi disebabkan komputernya macam dah xbtol je.kena la simpan sementara tunggu komputer tue betol balik.. so, daripada menyemakkan mata, lebih baik simpan je..bleh gak guna untuk letak pew2 je.. dan skrang aku dah ade tempat baru untuk on9 guna laptop.. siap ade kipas ngan sound lagi..senang cite..he3..



Hah..nape..? sikit je ek aku kemas?? ala..mmg btol pown..nak kemas byk2x..penat plak.. jadi.. ini je la yang aku mampu kemas hari ini.ha3..x kisah la kowang nak gelak kerk,,nak ketawa kerk,, nak mencebik kerk..ADA AKU KISAH.?!ha3.. apa yang pentingg...ade jugak aku kemas an. he3. sekurang-kurangnya.:)

that's all for today..thanks coz reading this post. wish u all good luck and have a nice day,.:)

2 comments:

cLumsy DAME said...

jaga lap top aku baik-baik...

FANA ZABIL said...

hahahaha..yew...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...