Sunday, June 5, 2011

TENTANG AF9

omg../subhanallah. Ya Allah..,, mengucap banyak2 wahai farhana..!! kenapa aku emosional plak nie?? bknnye dia ade kena-mengena ngan aku pown..ha3..hah..kowang msti dah mula pening an.. tajuk pasal akademi fantasia 9..tapi bleh plak aku tulis ayat2 kat atas tue an. mcm la dia tue boyfriend aku. hmm..dalam mimpi la ko fana..ha3 tapi...ADA AKU KISAH?? hhahaha.. mane tau angan-angan jadi kenyataan..ha3..(mula merepek kembali)

sesungguhnya mmg emosi aku agak terganggu tatkala mendengar keputusan penyingkiran konsert af9 malam tadi..mmg rasa terkilan sgt ngan pew yg berlaku.. air mata gua jatuh tue beb!! aishh..!!! dah lame rasanya x nangis pasal pelajar af tersingkir nie..xtau la nape..maybe sbb dia x sepatutnya terkeluar kot..!! (for me laa an)..tapi tue la..pandangan owg..masing2 lain!! hhmmm...fikiran manusia..sape bleh halang an.?! eh.........! aku xbgtau ag ek sape yg terkeluar.. ehe..tapi kowang msti dh tau kot..he's d one real student(pelajar asal) yg sgt2 berbakat..!!!! tapi kecundang di saat ingin melangkah ke final.!!!omg..!! ERULL..!!!!!!!!!!!!! kenapa la ko keluar hah?? sgt kecewa..sedih..!:(

hmm..tapi xpela erul...ko teruskan usaha dan buktikan pada semua owg yg kutuk2 ko sbb k-pop tue..!! ape diowg ingat k-pop tue xbest kerk..cuba la dengar..rasanya lagu k-pop ag best kot.. hmm.. ko tunjukkan kat owg yg suara ko bleh jual pnye..! jadi seperti DAFI & AIZAT.. walaupun mereka tak masuk final, mereka tetap berjaya di luar..malah lebih berjaya dari finalist2 af dan juara2 af..!!! keep it up..i know u can do it..!!!

ITU SAHAJA HENDAK CAKAP. ~teet~

ini video ucapan erul lepas beliau tersingkir..khas untuk penyokong2 erul...watch it nicely:)

video

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...