Friday, July 29, 2011

BARANG YANG LEPAS JANGAN DIKENANG

Assalamualaikum kepada kalian,

terima kasih kerana sudi membaca blog saya yang tak berapa famous ini,,harap anda famous-famous-kan la blog saya ini ok..followers saya tak berganjak-ganjak pown dari dulu..:-(..!! hu9..

BARANG YANG LEPAS JANGAN DIKENANG

Sebelum saya menerangkan apa yang hendak diterangkan nanti, saya ingin mengucapkan tahniah kepada Persatuan Bola Sepak Malaysia kerana telah mencapai sesuatu yang patut dibanggakan.! Well Done,,:

peribahasa dulu-dulu yang selalu digunakan dari dulu hingga sekarang..kalau nak tgk dari segi logik..emmmm,,ada logik juga..he3. Barang yang lepas jangan dikenang bermaksud kita tidak perlu mengenang kembali apa yang telah berlaku..sesungguhnya menyesal tidak berguna kerana Nasi Sudah Menjadi Bubur..!woah..semakin banyak pula peribasa yang keluar..he3.

Sebenarnya apa yang saya ingin katakan adalah mengenai perlawanan bola sepak yang telah berlangsung malam tadi,,hampa memang la hampa sebab kita telah menaruh harapan yang tinggi kepada Team Malaya untuk menghapuskan Team Singapura..Tapi,,apakan daya, kita tetap tewas..! Tapi saya tetap berbangga kepada Team Malaya sebab telah bermain dengan baik sekali..Benteng kepada pihak lawan sangat keras dan kukuh sekali..Syabas.!

Kalau dilihat dari segi persembahan yang dilakukan.., semasa di Singapura, pertahanan Malaysia agak goyang sedikit berbanding dengan serangan Malaysia..!! tapi terbalik pula semasa di Malaysia malam tadi,, Team Malaysia kuat pada pertahanan tapi lemah pada serangan.. Apa sudah jadi,?? em..nak dikenang memang sakit sekali..jadi..lupakan.!! teruskan perjuangan untuk perlawanan lain pula.:)

Hah..jangan lupa baca yang ini..:; Terima kasih kepada goal keeper Khairul Fahmi Che Mat kerana telah berjaya membanteras bola dari masuk kedalam jaringan gol.! macam nie la yang kita mahukan semasa di Singapura tempoh hari,!! so, learn dari sekarang.!!

GO GO GO MALAYSIA

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...