Wednesday, July 27, 2011

Dilanda Boboi Boy ; best sangat kerk?/!

Assalamualaikum kawan-kawan,,

Apa kabar?? semoga sihat sambil membaca entry ini ok,,:P..sayang kowang!hu9

Hari nie nak senyum sahaja sebab mood diri saya adalah katun,,jadi, kena sentiasa senyum untuk layann cite itu,he3 jadi kanak-kanak sekejap..!!(bleh je..)

Tahukah kowang yg cite boboi boy ini rasanya sudah popular dikalangan golongan kanak-kanak,. ianya adalah cerita melayu ke-2 yg meletup selepas cerita UPIN & IPIN..so proud sbb orang melayu sekarang nie sudah pndai menghasilkan sesuatu cerita yg menarik,,yewla, selalunya dulu-dulu la cerita-cerita katun melayu la an,,dari segi pergerakan tue agak slow sedikit,, mcm kaku la senang cerita..maybe xde jmpe lagi software yg bagus,,but now dah ade,,buktinya cerita UPIN IPIN dan BOBOIBOY..x caya,??try watch it,,;P


kowang nak tau an cm ner saya bleh terjebak suka dengan cite BoboiBoy nie??ha3..sebenarnya saya xdela tau sgt pasal cite tue..penah dengar lagu je..xterlalu fokus untuk menonton..tapiii.. tue dulu..skrang nie rasanya ada hati sikit la untuk menonton..ceritanya agak menarik..watak yang best..effect yang cantik..seronok nak menonton..! Semuanya sebab anak saudara saya yang bernama Iman,,dia yang mempengaruhi saya supaya suka ngan cerita ini..haa3..sudahnya, saya kena beli cd BoboiBoy kat Pasar Malam tadi,,..em,bleh la dripada cerita lain.!: Best!!!

So, untuk mengetahui dengan lebih lanjut pasal cite tue,,saya search saja di google..click sahaja, sudah tersenarai panjang tentang BoboiBoy..he3 Meh sini saya bgtau sedikit ok?,, "BOBOIBOY ADALAH SEBUAH CERITA SUPERHERO KANAK-KANAK MALAYSIA. CERITA TERSEBUT ADALAH TERBITAN ANIMONSTA STUDIOS SDN.BHD. YANG PERNAH MENCIPTA CERITA UPIN & IPIN.."

Watak-watak dalam BoboiBoy adalah :

Boboiboy

Gopal

Ying

Yaya

hah..cm ner?? sudah mula minat?? meh sini saya bagi link untuk facebook boboiboy..:
- http://www.facebook.com/boboiboy -


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...