Tuesday, July 5, 2011

isu kahwin cepat

hah..mcm x sangka saja ble dpt tahu yang rupa-rupanya ramai kawan2x sebaya aku dah melangkah ke alam perkahwinan..!! Gaya seorang pengantin di hari bahagia seperti dibawah ini :-
.
.
.
V
dan ramai lagi rupanya yang hendak melangkah ke alam perkahwinan...!! wow.. tahniah u allz.., jodoh kowang dah sampai..JODOH AKU BILA LA AGAKNYA ek.?? ha3.. rasanya dah nak smpai,,tp ditarik balik.!ha3..maybe i'm not ready yet untuk tukar my status.hahaha.. berbual je lebih.!! x serius langsung..sedarkah aku yang kini aku dh berumur 21tahun kot.?! dah patut serius pikir panjang pasal bende2 nie..!!hopefully..but now,,aku kena fokus fokus fokus belajr dahulu..tapi ble aku dpt sambung bljr?? hmm..hampir 1tahun lamanya aku menunggu peluang sambung belajar..ntah ble la nak dapat..!! terasa hampa dan sedih bila memikirkan apa yang aku patut lakukan untuk menaikkan taraf kehidupan aku sekarang..!!eh eh..tukar topik plak kita ek,, kite kan sedang berbincang pasal perkahwinan..!!hahhhahaha..tapi itulah..JODOH PERTEMUAN semua ditangan Allah s.w.t. kita hanya mampu berdoa untuk dipertemukan jodoh yang baik dan yang diidam2xkan..!!boleh dapat sekiranya kita tidak pernah berputus asa untuk mencari sambil sentiasa berdoanya KEPADAnya..!!! Aminn~... btw,,setakat ini belum ada ssiapa lagi ex-student dri kelas 5st 2007 iaitu from my class yang sudah mengikatkan tali ikatan with their own patner..Siapakah agaknya diantara kami ini yang akan berkahwin dulu ek..adakah ROSE??, JANNAH,??,atau dripada kaum lelaki??ha3..can't wait to see it..!! tapi apa yang pasti, ianya pasti menyeronokkan..!!! hahahahahaa

so..kepada sesiapa yang mengenali diri ini,,jgn lupa menjemput saya untuk menghadiri hari bahagia anda itu..!! kalau jemput tue,kenalah bagi dengan Kad okay...itu pown kalau anda nak dapat hadiah dari saya..hu9..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...