Thursday, July 21, 2011

MAJLIS HARI POTENSI PARLIMEN PENGERANG KEMAS 2011

Assalamualaikum kepada kome-kome yang sudi membaca blog saya yang kurang sedap ini,,.

TERIMA KASIH diucapkan,,

Almaklumlah..kurang idea-idea yang bernas menyukarkan saya untuk menulis sesuatu perkara dengan baik.. berbanyak terima kasih saya ucapkan kepada kowang semua.. still support me whenever i need.. hehehe.. saya tetap manusia biasa yang mempunyai banyak kekurangan walaupun saya dilahirkan secara SONGSANG..!!hu9..

em..sudah.!! bukan tentang kelahiran yang saya ingin kongsikan kepada kalian semua,,tetapi.. hah.. anda sudah baca an tajuk diatas yang mcm nampak gempak tue?? ops~..sori ok..bukan macam gempak saja..tappiiii,,,memang gempak..rugi pada kome-kome yang tidak hadirkan diri di sana tadi.. cukup menarik dan menghiburkan..hehehe..

Terdapat banyak jugak la pertandingan yang diadakan..saya pown kurang pasti sbb pertandingan2x yang diadakan itu dilakukan di lain-lain tempat bergantung pada jenis permainan. ada..FUTSAL, BOLA JARING, GALAH PANJANG, & GERAK RAMA.. jangan main2 wokey sbb semua permainan itu telah disertai oleh pelajar2 Tabika KEMAS yang rata-ratanya baru berumur 4 -5 tahun..dasyat tak dasyat..kagum sejenak..!!!ha3

kalau kowang tgk an..antara pertandingan2x yang tertera tue, rasanya pertandingan pew yang lain sikit dari lain2x??hahah..hah..cepat2x..i'm waiting for your anwers ini..!he3.

tik..tok..tik..tok..

sudah tentu la GERAK RAMA an..bunyinye pown dah lain sbb pertandingan selain darinya macam sukan an..tapi lain pada GERAK RAMA sbb ianya lebih kepada persembahan.. sgt syokk melihat aksi lakonan budak-budak kecik ini.! comel sgt.!!he3..

Anda mesti tertanya-tanya an..kenapa saya boleh berada disana..adakah saya sedang bekerja? oh..tidak.untuk pengetahuan kome-kome ini..saya tidak bekerja sejak dari habis belajar pada tahun lepas okay.! percaya la..ha3.! sebenarnya,,anak kakak saya a.k.a. anak saudara saya laa.. mengambil bahagian dalam GERAK RAMA tue..x percaya?? nak bukti?? em..nah saya bagi sikit..tgk la..!:)

PESERTA DARI TABIKA KEMAS FELDA AIR TAWAR 5

See yang kat tengah-tengah tue.. pakai baju hitam..jadi NYAMUK..!hehehe..comel an..tapi muka dia masam saja..nervous la katakan..hu9

tapi nervous-nervous pown..kumpulan mereka menang.!!

so proud of u allzz..terutama kepada cikgu2 dan tenaga pengajar yang x putus-putus untuk mengajar mereka menari dan berlakon. tak sia-sia kowang berlatih pagi dan petang..BERBALOI..!!hehehe..lepas ini wakil daerah pulak.! buat yang terbaik..!!heheheehe

(so sori jika ayat saya agak baku sedikit)..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...