Friday, August 12, 2011

oh cinta,,dimanakah kamu??

Cinta..cinta..cinta..!!!

Kenapa kite kena bercinta??

Kenapa kite mudah sangat jatuh cinta??

dan kenapa kite mudah cepat jatuh cinta??


hah..tengok..! memang banyak persoalan yang muncul terkeluar dari mulut kita yang comel nie kalau nak cite pasal cinta..! sedangkan kite xtau jawapan pada setiap soalan tue?? sehingga sekarang la xde lagi jawapan yang dpt diberikan.!! eemmmm...


kenapa kite boleh suka kat orang tue??


Hah..terkeluar lagi persoalan..ahhaahahhaa..

Memang la kalau bercinta nie,,bahagia memanjang!!..selalu senyum-senyum sowang-sowang.. lagi2x pas abis gayut..!!still lagi terbuai-buai dengan suara sang kekasih an..??? hahahahaha.. kalau tak text,mesti rindu..rindu nak jumpa la..rindu nak mesej la..rindu nak dengar suara la..!! hahaha..macam-macam..,


Tapiii..perit bila PUTUS~...adoyai..nie yang tak gemar nie,,!! tipu la an kowang-kowang nie yang x penah putus cinta!! sedangkan sebaik-baik orang pown akan penah hadapi gak..ini kan pulak macam aku yang tak berapa baik nie..!!hehehehe..tapi mmg btol la..sangat peritt..!! lebih-lebih lagi si pumpuan..!! mmg makan hati lebih.! bengkak je mata..! lemah saja badan! cinta oh cinta~

Ingat lagi masa sekolah-sekolah dulu,,kalau suka kat seseorang tue, mesti kena bagi surat cinta..dalam surat tue, macam-macam la ditulisnye.. siap ngan bedak ag, biar wangi bau surat cinta tue....!!
hahahaa..kalau ingat-ingatkan balik, mesti kelakar an..??


Walaupun aku tak ada banyak bf sebelum nie,,tapi banyak sebenarnya pengalaman yang aku dapat dari hubungan aku ngan si dia.! ada baik..dan ada yang buruk.! tapi banyak yang buruk la..hahhaa..mungkin dengan perangai aku yang tak berapa baik nie an..hahahaha..

Bila single nie..rasa nak ber-couple plak!

bila dah together..rasa rimas plak.!

ayoyo...macam mana ini..

cinta oh cinta.!!

8 comments:

SweetLikeWhat said...

moga cepat bertemu cinta sejati :)

FANA ZABIL said...

hahahahahahaa..amin~..heheehe

raqeemaghazali said...

love is cinta.. baru tdy layan movie ni. da kaw update kt blog sal cinta2 ni.. hhaha...

FANA ZABIL said...

hahahahahaha..best kan cite tue... aku dh lama tgk dh..heeheee..

Abe Goreng said...

Jiwang jiwang.HAHAHA.nice entri.:D

FANA ZABIL said...

sesekali jadi jiwang..hahahaha..tq

miss inna said...

cinta tu kadang2 memeningkan kepala walaupun adanya rasa bahagia..hehe!anyway, looking for our mr.right is not an easy...yup?

FANA ZABIL said...

yupp..mmg susah nak cari..hheehee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...