Friday, September 30, 2011

bengang jugak bila dengar


Ko-kurikulum tue membebankan ke??

Perlu ke ko-kurikulum tue??

Boleh tak xpyh amik??

Hah.nape??nak tau??ehehehe..sabar dulu yew awak..hehehee..tarik nafas dlm-dlm..baru boleh cite pnjg2..hehee..

Ok.

Seperti yang kowang sedia maklum, setiap pelajar semester 1 tak kira la dari kolej ke, dari politeknik ke, dari U ke,,mmg diwajibkan kepada semua pelajar semester 1 untuk amik subjek ko-ko nie..,! best ke?? Em..bergantung pada ko-ko apa yang kita buat. Tapi biasanya semester 1 mesti dapat yang teruk-teruk. Kalau mase kat politeknik dulu..kiteowg kte poly-briged.! Kawad..!! sama la jugak ngan kat sini.(uitm jengka)..KESATRIA..! lagi teruk dari poly-briged kteowg masa kat poli dulu.. Alhamdulillah..aku tak payah amik lagi subjek tue.. TRANSFER CREDIT je..senang.!!hahahhaa..

Kesian bila dengar macam-macam cite pasal ko-ko tue (KESATRIA).. majoriti yang kata yang dyowg kena buli la..kena denda la..macam-macam..semuanya tentang keburukan!! Teruk sangat ke?? Nape bleh jadi macam tue?? Hmmm..bila dengar sndiri dari mulut budak-budak kesatria tue,,terkejut gila gila gila pnye gila la.!!! Rasanya tak patut kot dyowg wat cm tue.!! Ingat nie kem askar ke?? Ingat kteowg nak sgt amik KESATRIA nie??hmmm.

Apa la salahnya kalau nak tegur tue, biarlah dengan cara yang baik.! Jgn terlalu memalukan orang.. takot diri sendiri merana terima balasan.. ish..bukan nak mendoakan..tapiii,,,manelah tau kan.. kite nie ingat-ingatkan aja..hehehe..

K la..kepada kawan-kawan kelas yang tension bebenar ngan ko-ko tue..banyak2kan bersabar k,, tahan jela untuk 3 semester nie..hehehee..

3 comments:

nurkaloi said...

wahh terbaik laa
syokk kann da study balik
eghh aku rindu nak study

FANA ZABIL said...

hahahhaa..best gak ble sambung bljr.. tp rasa mcm dah tua plak..hehee..semo budak2 je.. aku je yg tua..hahaa

Azim Syukri said...

hai kalau saya dari diploma poli nak transfer kredit bagaimana caranya ye .?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...