Friday, October 14, 2011

amboi..sibuk betul FANA nie sampai tak sempat nak update blog

Assalamualaikum,,

sihat tak kowang semua nie??

hehhehehehehe..

lamanya rasa x update cite-cite baru lagi sensasi dalam kehidupan-hidup aku sekarang nie.. almaklumlah..dah ade tanggungjawab yang lebih besar sbgai seorang pelajar kan.. kenalah berkorban banyak masa dalam ilmu-ilmu pembelajaran.. bukan untuk sape pown.. untuk diri kita jugak.hahahaha..

Memang gila la minggu lepas..macam-macam benda nak buat, macam-macam benda yang berlaku. itu ini..itu ini.!!hmm..pening dibuatnye..haishhh..istighfar banyak-banyak..tapi kadang-kadang tak boleh kawal pown..,,sampai ada suatu masa tue, rasa macam nak quit je dari sini.!!! tension!!

kenapa saya tension??!! emmmm..mungkin sebab tekanan. em..stress.! hahaha..same je maksudnye kan..,kakakakakakaka...ok2x..serius.!! mungkin sebab dah setahun dok bekukan otak nie dok layan facebook,,internet je an..,mengakibatkan saya agak ter-shokkkk dengan situasi dan keadaan disini sebagai pelajar degree..

Nape saya asyik sebut pelajar degree je?? awak rasa saya bangga diri ke??

Nak jawapan??

em..jawapannya adalah Yes.! mmg saya bangga..saya bangga menjadi seorang pelajar degree, ijazah sarjana muda..setelah permohonan saya ditolak untuk kemasukan semester lepas,. mmg rasa bertuah dan happy gilak la ble berjaya dpt masuk Universiti nie.!! hhahahahaha..

ok.

Berbalik pada kisah nak diungkapkan kan,,mmg dari minggu lepas smpai la kehari ini,, mmg banyak benda-benda yang berlaku..! nak tau?? meh baca di bawah.:-

1. junior's night - semua student part1 kena wat persembahan.. setiap sowang kena joint 1 persembahan either dikir, pentomen, fashion show atau sketsa.. akibat dari sikap saya yang agak tamak nak masuk banyak-banyak..saya masuk la dikir ngan sketsa! hahaha..tamak tak saya.. tapi yang sedih..sebab mula-mula excited nak belajar dikir barat, tapi last-last tak jadi sebab tak pndai,,jadi terpaksa tukar kepada nasyid..!so sad~..huhuhuhu..

2. hari selasa siang waktu kelas sebelum malam junior's night tue, ada pulak kuiz.. bukan calang-calang subjek ok.. subjek killer punye.. ECONOMICS!! killer tak killer..!hhahahaa.. so, dari situ mulalah ke-stress-an saya bila banyak sangat benda nak buat.. nak kena pegi itu,, pegi ini.. nak study lagi..ayoyo~~ pening wei..,,

3. hari rabu malam pula ada kuiz lagi untuk subjek office automation.. IT.. banyak benda nak kena hafal..! mula-mula dalam bilik, hafal nak bagai..tapi bila sampai Dewan Kuliah je terus blank.!!

Hah..banyak kan..?? tue blom termasuk assignment lagi nak kena hantar.! ayoyo~~.. tekanan betul rasa..!! nasib baik ade en.abang yang tolong bagi semangat..!!teeett~..

Hah..dah dah dah..xpyh nak tanya lebih-lebih k,, dah baca tue diam, jangan nak kecoh-kecoh plak..hehehe..rahsia tetap rahsia..hehehe..

em..

k la..

chow dulu..

bye.

Assalamualaikum,,:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...