Saturday, October 15, 2011

memang kena gaduh ke??

Assalamualaikum,,

Hye kawan-kawan,,

amacam hari nie,?? best x?? mesti best la kan..duit ptptn dah keluar,, ape lagi, jalan la.! hehehee.. xpe2.,saya dah biasa ngan keadaan disini sebagai seorang yg xde duit.hu9. hanya perlu duduk di dalam bilik membuat apa-apa yang patut..! sadisnye la ayat.he4

eeeeemmmmmmmmmmmmm..

kowang penah gaduh tak?? gaduh ngan sape-sape la.. ngan kawan ke, ngan family ke, atau yg paling selalu pnye gaduh mesti ngan pasangan masing-masing kan??!!! ele..taknak ngaku konon.. sudahhh laaaa....semua orang akan gaduh pnye..! cuma yang membezakan adalah berapa banyak kali kita gaduh,,?? dan ape yang menyebabkan kita gaduh?? bila kita pikir-pikir balik kan, perlu ke kita gaduh?? wajib? sunat? harus? atau ianya gaduh-gaduh sayang aja?? hmmm..

Aku pown tak lari dari itu la beb..that's why la aku cite nie..hehehe..padahal benda yang menjadi punca pergaduhan tue kecik aja,, dan rasanya tak perlu nak mara kot..tapi,,ntah la..naluri kemarahan tue membuak-buak sampai tak boleh nak kawal dah.! salah aku ke?? salah dia ke?? atau dua-dua salah?? atau sebenarnya dua-dua tak salah..! hanya salah paham?? em..mungkin jugak..

Memang tiada jawapan yang tepat untuk diberitahu dan di-omongkan kepada kowang-kowang yang sedang husyuk membaca.!!heheheh..it's very subjective.. no choice answer either A, B, C, or D..hehehe..kena jawab sendiri..sebab jawapannya ada pada anda..ceh~~..hahahaha..

Nape kita gaduh?? adakah sebab hasutan syaitan yang ber-colour merah??? jeng jeng jeng.! seram plak.!!



Kalau gaduh?? apa tindakan kowang?? Bertengkar?? bawak berbincang dengan cara yang baik?? atau hanya berdiam??
Kkadang kita nak sangat wat sesuatu tue dengan cara yang baik,. tapi lain yang dirancang, lain yang dapat.. dah elok-elok start ber-bincang..ttibe datang pulak hasutan SETANNN ya
ng tak diundang..!! hmmm..pokok pangkalnya dari kita jugak..!!

So, kesimpulannya..Hhhaahahaa...takde pew..saje nak cakap yang aku dah banyak kali gaduh ngan dia even belom sampai sebulan couple..dugaan-dugaan..!! tapi 1 je yang saya nak awk tahu.. SAYA SAYANG AWAK..:).. kita jangan gaduh-gaduh lagi aw..huhuhuhuhu,,

2 comments:

nurkaloi said...

PERGHH JIWANG !
HAHAHA

FANA ZABIL said...

hahahahhahahahaha...biar r.!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...