Wednesday, November 16, 2011

SAYA MEMANG SUKA KUIZ

quiz??

penting ke quiz tue??

quiz - nye mcm mane??

macam mase sekolah - sekolah dulu ke??

ha.ha.ha.ha.

kalau lah kuiz -nye macam kat sekolah, alamat-nye memang best gila la kan.

tak payah nak bertungkus lumus mengadap buku yang sangat sangat dan superrr memeningkan kepala.! aduhhh!!! sakit kepala.. makanlah panadol?? no no no.. i don't like to eat that ubat..! mintak dijauhkan la.~~~..huhuhhu,.
"
"
Esok

17 November 2011

Hari Khamis

Pukul 8.00 pagi

Akan ada 1 quiz

iaitu
ECONOMICS

oleh sebab result quiz 1 tidak memberangsangkan, jadi aku perlu untuk membuat lebih baik lagi untuk quiz 2 ini supaya akan dapat mem-backup keputusan quiz 1 hari itu

Jadi..

Doakan kejayaan aku yew.

Doakan supaya aku dapat menjawab soalan - soalan -nye dengan tenang, baik, dan kalau boleh, dapat markah baik.:)

Terima kasih

:)

4 comments:

saya said...

follow me back oke :)

aiENn cHAm said...

bes of luck oke,da usaha kan? so do ur bes!

FANA ZABIL said...

done saya..:)

FANA ZABIL said...

thanks aienn cham..tp xdpt jwb la. sedih sgt.hu9

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...