Thursday, November 10, 2011

Serius Tak Sempat Nak Update Blog


Assalamualaikum kawan - kawan,

Sori sangat sangat yew kawan - kawan sebab memang dah lama gila tak 'update' blog yang tercinta ini.!!hahahahaa..

Eh..tolongggg sikit..!! bukan sengaja aw..niat masa buat blog nie nak update hari hari, tapi pakaian hari - hari gak yang dapat..!:P..hahahaa.. takde lah..gurau saje..,, mmg ape orang selalu kata, KITA HANYA MERANCANG, TAPI TUHAN YANG MENENTUKAN.. jadi, jangan la mara, dan jangan la rasa bosan dengan blog ini yeah.. teruskan sokongan anda, kerana sokongan anda itulah membuatkan dan menambahkan semangat aku untuk terussss meng-update, menulis cite cite sensasi lagi hottt tapi tak selalu.hahahaaha.., tentang diri aku, kehidupan aku.. sepanjang hidup aku dimuka bumi ini..

Actually, memang banyak cite yang nak dikongsikan bersama ngan kalian,, tappiiii bile pikir pikir balik, agak takot untuk menulis semuanyeaaa..takot mengaibkan nama orang,, takot orang terasa, padahal cite pasal orang lain!!hahahahaa.. yew..! memang la blog ini hanya untuk Nor Farhana, bila dah baca,. dah la! lupakan saja..jadikan ianya sebagai pengajaran dan teguran untuk diri kita,, tapi kkadang ada gak mata mata,,atau lebih dikenali sebagai busy body person/people..yang menyampaikannye kepada orang lain.! tak sedap la mcm tue kan,,huhuhuhuhuhuu.. soooo harap sangat kat kowang, kalo dah baca tue, diam diam jela..heehehehe.. you keep my secret, so I keep your secret too..:) peaceee~

Sudah., aku sudah mula mencarut..!! hahahaahaa.. jadi sekarang nie aku dalam dilema either nak cerita kat kowang, atau tak..!! eeeemmmmm... tak payah la kot.! sorrriiii... hahaahaha..

Ok la..kite cite pasal pelajaran jela k,,(nak amik hati pembaca.:P)

memang sudah termaktub dalam kamus hidup aku yang aku ditakdirkan untuk belajar. dan tidak lari dari masalah.!! ala, kalo g mane mane pown, tak sah kalo takde masalah.! kan kan kan?? hah..see.. even kowang pown mesti ade masalah kan,? tak kire la tengah ade masalah ke, penah ade masalah ke, dan akan ade masalah.. hah.amik kaw.,! aku bagi bagi sekali present tense, past tense, ngan future tense,,! hahaahahaa..

Sekarang nie mmg ngah super super duper sibuk.! pasal pelajaran la..heheehe.. nak kena wat itu, kena wat ini,. dan yang paling parah nye,, naik cuti nie dah kena submit..! o.m.g.. sempat ke??? hahaahahaha..gelak hampir nak jadi gila nie. heeellllpppp!! :( so, that why laa sudah lama aku takde dlm blog nie,,harap kowang paham..dan sedia maklum ngan keadaan aku sekarang., huhuhuhuhuhuu

Em..k la. nak g sambung wat keje.. tapi makan jgn lupa.. nah amik kaw makan burger pagi pagi nie..weekkkkk~~~

2 comments:

nurkaloi said...

kau memang suke makan burger kann ?

FANA ZABIL said...

hahahahahaha..a'a..kat U ssh nak dpt, so, balik umah, makan puas2..haahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...