Tuesday, July 3, 2012

Layak ke Digelar Kawan?

Assalamualaikum,


Mula mula aku nak mohon maaf andai sekiranya entry kali ini agak sensitif dan tak berapa sesuai dengan umur kowang. Hope kowang faham dengan situasi aku sekarang.

Kawan tue penting kan?? dia lah yang akan berada di samping kita tatkala dalam kegembiraan, kesunyian, mahupun dalam kesedihan.

Tapi kadang kadang kita alpa dengan semua itu.  Hanya teringat kembali apabila ianya sudah tiada, pergi, atau pergi meninggalkan kita.

Kemana dia pergi??

Adakah dia masih lagi di dunia ini?? atau di Atas sana?? Hmm...

Layakkah dia digelar sebagai 'kawan' seandainya tiada persefahaman di antara kita?? memang x ngam la kan?? so.. ape tunggu lagi?? chow la beb. hahahaa..

Memang agak kejam bunyinya, tapi kalau ianya tiada kegembiraan di antara kita, buat apa diteruskan lagi persahabatan ini? right??

Memang..!! memang segala persengketaan boleh diselesaikan... tapi kalau sekiranya pihak nya tidak dapat mengubah atau membuatkan pihak sini selesa dengan dia.. ape guna itu semua..

Jangan biarkan kita hidup di dunia yang sementara ini dengan pergaduhan dan pertelingkahan sahaja.. biarlah ia berlalu..

Sekiranya jalan penyelesaian untuk situasi ini adalah kau berambus dari sini,, go ahead.. tiada siapa yang menghalang.. ianya adalah untuk kebaikan mu jugak..

Sekian,, untuk dirimu.. ------- teeeettttttttt....



gambar diatas tiada kena mengena dengan perkara diatas kerana mereka adalah akak dan sepupu saya.. ianya hanyalah gambar saje dulu dulu punya. saje nk tunjuk muka x berapa nak licin. hahahahahaaa



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...