Thursday, August 2, 2012

I HATE YOU

Air mata saja yang menjadi kawan tatkala ini

Tatkala sedih menghiasi diri, hatiku tidak tertahan lagi

Dengan perasaan dan kepala yang sangat sakit ketika ini

Kepada sape ingin ku mengadu

yang lain hanya melihat dan ketawa melihat aku sedih

Adakah aku hamba abdi dirumah ini??

yang terpaksa melayan kerenah semua orang

kemana orang lain pergi??

kenapa aku yang menjadi mangsa??

sebelum cuti, aku rasa happy sangat tak sabar nak cuti.

tapi apabila masanya telah tiba, kenapa perasaan itu telah berubah?

penat penat penat!!

sehingga boleh membuatkan aku ingin mati!!!!

adakah mati jalan terbaik aku untuk lari dari masalah ini???

Ya Allah.!! sesungguhnya aku tidak tahan dengan perkara ini!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...